Mazda 6 GJ kombi z silnikiem 2.5 192 KM i automatyczną skrzynią biegów.
Teoretyczne parametry seryjne: 192KM 256Nm
Zmierzone parametry seryjne: 203KM 281Nm
Parametry uzyskane po modyfikacji: 212KM 296Nm
Uzyskane w tym przypadku w wyniku modyfikacji wartości maksymalne w sumie nic nie mówią, bo co to jest 15Nm? ALE w zakresie 1800-2600 przyrost jest ~40Nm. Poniżej to co najważniejsze czyli wrażenia z jazdy:
„Powiem Ci szczerze, że tych 10KM przy pełnym bucie niespecjalnie czuć, można pomylić z placebo, a może za rzadko go ciągnę do odciny. Aaaale za to te 40Nm na niskich to absolutny kosmos. Auto się nie męczy na podjazdach, skrzynia świetnie rozumie że nie musi redukować, częściej jedzie na wysokich biegach, sprawia wrażenie jakby tam siedziały ze trzy litry. Z odcinka testowego spalanie mi spadło o ok. 0,2l. Ofc nie mówię o jednostajnej jeździe po trasie, tylko o miejskiej z częstym ruszaniem i przyspieszaniem. Czas pokaże czy to anomalia czy faktycznie spadło, ale wnioskując z pracy skrzyni jestem w stanie w to uwierzyć.
Dzięki wielkie!”
Mazda 6 GJ 2.5 192 KM ze skrzynią automatyczną
Otagowano 2.5 SkyActiv, chiptuning, disi-tune, mazda, MAzda 6, Mazda 6 GJ, Mazda 6 GJ tuning, skyactiv, skyactiv tuning, tuning.Dodaj do zakładek Link.