Usługi podstawowe:
hamownia FWD/RWD + diagnostyka | 250 |
hamownia AWD + diagnostyka | 350 |
pomiar z użyciem zewnętrznej sondy szerokopasmowej | +50 |
diagnostyka komputerowa / logi dynamiczne | od 150 |
Chiptuning silników wolnossących (bez doładowania)
zdjęcie limiterów w silnikach SkyActiv-G (stage 0.5) | 1200 |
modyfikacja oprogramowania (stage 1) w silnikach benzynowych Mazda starszych generacji – samochody seryjne oraz w wersjach SkyActiv-G 2.0 165KM | 1200 |
modyfikacja oprogramowania (stage 1) w silnikach SkyActiv-G – samochody seryjne | 1600 |
modyfikacja oprogramowania (stage 2) w silnikach SkyActiv-G – samochody lekko zmodyfikowane, np. zmieniony układ dolotowy, wydechowy | 2000 |
modyfikacja oprogramowania (stage 3) w silnikach SkyActiv-G – samochody mocno zmodyfikowane np. zmienione wałki rozrządu | 2460 |
modyfikacja oprogramowania Mazda MX-5 NC/ND z użyciem narzędzi EcuTek zgodnie ze „stage” powyżej (+koszt licencji) | od 1600 |
modyfikacja oprogramowania (stage 1) w samochodach amerykańskich – samochody seryjne | od 2460 |
Chiptuning silników doładowanych
modyfikacja oprogramowania (stage 0.5) eko-tuning 2.3 DISI turbo – samochody seryjne | 900 |
modyfikacja oprogramowania (stage 1) 2.3 DISI turbo – samochody seryjne | 1800 |
modyfikacja oprogramowania (stage 2) 2.3 DISI turbo – samochody lekko zmodyfikowane, np. zmieniony układ dolotowy, wydechowy, dodatki typu pops&bangs etc | 2000 |
modyfikacja oprogramowania (stage 3) 2.3 DISI turbo – samochody mocno zmodyfikowane np. większe turbo, FMIC, ustalenia indywidualne | od 2460 |
modyfikacja oprogramowania (stage 1) SkyActiv-G 2.5 Turbo | 2460 |
Zestawy podnoszące moc dla silników SkyActiv-G
Stage 2 dla samochodów Mazda modele 3, 6, MX-5, CX-3, CX-5 silniki 2.0 i 2.5 (kolektor wydechowy z montażem oraz modyfikacja elektroniczna) | 5700 |
Stage 3 dla samochodów Mazda 3, 6, CX-3, CX-5 silniki 2.0 (kolektor wydechowy, wałki rozrządu z montażem oraz modyfikacja elektroniczna) | 12200 |
Stage 3 dla samochodów Mazda MX-5 ND1 (kolektor wydechowy, wałki rozrządu z montażem oraz modyfikacja elektroniczna) | 13400 |
Stage 3 dla samochodów Mazda MX-5 ND2 (kolektor wydechowy, wałki rozrządu, sprężyny zaworowe z talerzykami, z montażem oraz modyfikacja elektroniczna) | 15400 |
owinięcie kolektora wydechowego przy okazji Stage 2 i 3 | 300 + bandaż |
dodatkowe prace mechaniczne przy okazji Stage 2 i 3 | uzgodnienia indywidualne |
kolektor wydechowy 4-1 do silników SkyActiv-G do samodzielnego montażu | 3200 |
wałki rozrządu Świątek dedykowane do silników SkyActiv-G o pojemności 2.0 do samodzielnego montażu | 4674 |
Usługi dodatkowe
elektroniczne wyłączenie / dezaktywacja systemu i-stop (start – stop) w samochodach Mazda SkyActiv-G | 300 |
wyłączenie błędów np. sondy lambda czy zaworu EGR, bezpłatne podczas chiptuningu (Mazda) | 450 |
zmiana obrotów biegu jałowego (tzw. wolnych obrotów) np. w celu zmniejszenia wibracji na postoju, bezpłatne podczas chiptuningu (Mazda) | 450 |
zdjęcie ogranicznika prędkości, bezpłatne podczas chiptuningu (Mazda) | 450 |
zdjęcie ogranicznika prędkości i tempomatu (jeżeli istnieje), bezpłatne podczas chiptuningu (amerykańskie) | od 900 |
zdjęcie ogranicznika prędkości i tempomatu, bezpłatne podczas chiptuningu (Mazda) | 900 |
wyłączenie systemu MDS Dodge/Chrysler/Jeep do roku 2014 | od 900 |
wyłączenie systemu MDS Dodge/Chrysler/Jeep od roku 2014 (konieczne odblokowanie ECU w firmie zewnętrznej) | od 2200 |
pops&bangs, bezpłatne podczas chiptuningu aut Stage 2 & 3 (Mazda) | 450 |
przywrócenie modyfikacji po nadpisaniu w serwisie | od 450 |
aktualizacja po dodatkowych modyfikacjach w aucie | 30% ceny wyjściowej + hamownia |
usługa zdalnego tuningu (wymaga dodatkowo zakupu licencji oprogramowania oraz odpowiedniego interface’u) w zależności od stage | od 1000 |
- Kwoty podane w cenniku są cenami brutto.
- W cenie chip tuningu zawarte są pomiary na hamowni przed oraz po, wraz ze wstępną diagnostyką.